خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نگاهی به زندگی و کارنامه هنری داوود میرباقری

نگاهی به زندگی و کارنامه هنری داوود میرباقری

نگاهی به زندگی و کارنامه هنری داوود میرباقری

داوود میرباقری کارگردان پرآوازه ایرانی در سال 1337 در شاهرود به دنیا آمد.وی از دانشگاه امیرکبیر تهران در رشته مهندسی معدن فارغ التحصیل شده است و هم اکنون62 ساله است.حسن میرباقری بازیگر نقش ابراهیم اشتر برادر اوست و حامد میرباقری پسرش است که او هم در سریال مختارنامه در نقشهای وهب نصرانی و ثابت پسر مختار بازی کرده است.

میرباقری خالق بسیاری از آثار ماندگار تلویزیونی بوده است. او را با سریال های تاریخی مذهبی می شناسند. سریال های او همیشه پرطرفدار بوده است. از جمله آثار وی در تلویزیون می توان به سریال امام علی علیه السلام،معصومیت از دست رفته و مختارنامه اشاره کرد. او هم اکنون در حال ساخت سریال عظیم سلمان فارسی است.از سریالهای دیگر او می توان به رعنا و گرگها اشاره کرد.

میرباقری در شبکه نمایش خانگی هم سریالهایی ساخته است که شاهگوش و دندون طلا از آن جمله اند.البته وی در تئاتر هم آثاری داشته است مثل معرکه در معرکه،عشق آباد و دندون طلا.

وی در سینما هم آثاری از خود برجای گذاشته است.از فیلمهای وی می توان به فیلم جنجالی آدم برفی،ساحره و مسافر ری اشاره کرد که این آخری هم اثری تاریخی است و داستان حضرت عبدالعظیم را روایت می کند.



طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده